Ετερόκλητα
ΧΜ ΕΜΠ
ΔΙΧΗΝΕΤ 2013
ΔΙΧΗΝΕΤ 2012 - ΕΡΓΑΣΙΕΣ
ΔΙΧΗΝΕΤ 2015
ΔΙΧΗΝΕΤ 2016
ΔΙΧΗΝΕΤ 2017
ΔΙΧΗΝΕΤ 2018
ΔΙΧΗΝΕΤ 2019
Class 2019
Παπαδημητρόπουλος
ΔΙΧΗΝΕΤ 2019-20
ΔΙΧΗΝΕΤ 2020
Διδακτικοί στόχοι:
Οι μαθητές:
1) Να διαπιστώνουν τον όξινο χαρακτήρα ουσιών που περιέχονται σε προϊόντα του
αμέσου περιβάλλοντος τους.
α) να αναφέρουν τις κοινές ιδιότητες των οξέων.
β) να μπορούν πειραματικά να διαπιστώνουν τον όξινο χαρακτήρα ουσιών που
περιέχονται σε προϊόντα του αμέσου περιβάλλοντος τους.
2) Να ορίζουν τα οξέα κατά Αrrhenius.
α) να συνδέουν την κοινή συμπεριφορά των οξέων με το κοινό χαρακτηριστικό
που παρουσιάζουν σε υδατικό περιβάλλον.
β) Να ορίζουν τα οξέα κατά Αrrhenius.
3) Να γράφουν τους μοριακούς τύπους ορισμένων οξέων, όταν δίνονται τα ονόματά
τους.
4) Να ονομάζουν ορισμένα οξέα όταν δίνονται οι μοριακοί τύποι τους.
5) Να γράφουν με χημικές εξισώσεις τον σχηματισμό ιόντων κατά την διάλυση
ορισμένων οξέων.
6) Να προσδιορίζουν το pH ενός διαλύματος με χρήση πεχαμετρικού χαρτιού
ΝΟΜΟΙ ΤΩΝ ΑΕΡΙΩΝ - ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΗ ΕΞΙΣΩΣΗ
Το μάθημα αντιμετωπίζει μακροσκοπικά το ιδανικό αέριο, εισάγει τις θερμοδυναμικές μεταβλητές, παρουσιάζει τους νόμους των ιδανικών αερίων και μελετά την καταστατική εξίσωση.
ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ : ΦΥΣΙΚΗ
ΤΑΞΗ : Β ΛΥΚΕΙΟΥ, ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ
ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΕΣ ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ : 3-4